20 Ocak 2012 Cuma

NİYE?

geçen hafta malum, istek üzerine evrim sergisine gittik. dinazor türlerini gördük, ilk canlıları tanıdık, atalarımızı keşfettik...

çirkin atalarım var kabul. büyük ayaklar, kocaman bir ağız, gözüm kadar burun delikleri filan... kıl kısmını saymıyorum bile... evrime de en çok bu kıl mevzuundan sevindim zaten, aldır aldır bitmezdi onlar.

her neyse, ben sergiyi gezdim. üstelik hiiiç arıza çıkarmadım. keyfim ziyadesiyle yerindeymiş gibi davrandım. hatta en çok dinazorlar ile insanlar konusuyla ilgilendim, dünyanın en mutlu kadını gibi seke seke dolaştım. o gün çantam çok ağırdı, omuzlarım çöktü ayakta durmaktan ama yine gık demedim. olur ya, bir gün ben de bir yere gitmek istersem elimde koz olacaktı. hele bir gelmek istemesin, "ama ben evrim sergisine geldim seninle!" diye başına kakacaktım.

o yazıda belirttiğim gibi ben caz konserine gitmek istiyordum, sergi dönüşü de onun biletlerini aldık. bir haftadır bekliyorum. tarih geldi çattı, 8'de konser. işten erken çıktım yetişebilmek için. geçtik karşıya, park ettik, içeri girdik, iki kat çıktık, şıkır şıkır giyinmiş bir sürü insan konser saatini bekliyor, hiçbirinin geçen hafta gördüğümüz atalardan geldiğine inanmazsınız vallahi. konser saati geldi, niye bunların hepsi kafede oturmuş anlam veremiyorum, salon boş...

niye sizce?




20 yorum:

  1. Bu yazının devamında ya da yorumlarda; şahsıma yönelik gelecek her türlü iddia, şaibe, karalama çabalarını şimdiden reddediyorum. Not: Kamuoyunu bilgilendirme amaçlıdır. Saygılarımla...

    YanıtlaSil
  2. 1:Konser unutulmuş olabilü
    2:Ertelenmiş olabilü
    3:Yeni bir evrim geçirmiş olabilüü
    Evrimsel bir açıklaması yoktur umarım?:)

    YanıtlaSil
  3. kafe de mola, ilk ikisi değil. üçüncüsü de değil aslında ama avram bu düşünceye sarılabilir bak :))

    YanıtlaSil
  4. yanlıs yere mı gıttınız yoksa :))

    YanıtlaSil
  5. 1. değil,2. değil,3. hiç değil.

    Avram benden önce davranmış,o zaman siz yanlış anladınız birşeyleri ama neyi???Kısa devre yaptım yaf söyle hadi:)

    YanıtlaSil
  6. yanlis tarih? yanlis salon? :)

    YanıtlaSil
  7. sanat merkezi evrim geçirmiş :P

    yanlış yere götürdü beni evet :))

    YanıtlaSil
  8. :))))))
    Ya normal sırrakalem, adamın aklını başını almışsın işte, bi de böle bak:))
    Avram bu ciddi bi koz ya, kargalar diyarına hoşgeldiiinn:)

    YanıtlaSil
  9. iyimser olayım di mi suvebeyaz :)))

    YanıtlaSil
  10. Bitti mi.. Muhtemelen bitmiştir. Baştan da dediğim gibi komploya kurban gidiyorum. Götürenleri Allaha havale ederim.:P
    Yanlış yere götüren yok efendim önce onu bi netleştirelim. Biletler bende değildi ki ben götürmüş olayım. Yanlış yere "birlikte" gidildi. Ki aslında orada bile uzun bi mevzuu daha var ama ayrıntı ile boğmaya gerek yok. İzmir'de- Konak'ta, aynı isimde iki salon olduğunu da hatırlatmakta fayda var. Konserin olduğu salon, Karşıyakalılar için Allahın unuttuğu bi yer sayılır: Göztepe. HAnımefendi hiç gitmemiş ben de bir kere o da konser için değil başka şey için gitmiştim. Tesadüfen görmüştüm salonu. Orada olduğunu anlamış olsam, zaten hiç gitmeye niyetlenmezdim.:P
    Bir diğer nokta, iki salon arası, araba ile on dakikadır yani gitmek istesek girebilirdik. Belki biraz geç kalmış olurduk ama girerdik. İkimizin de açıkçası canı fazla istemiyordu. Tabii bu arada, sergiye gidilme nedenlerine de öğrenmiş olduk ki ilginç bir bilgi oldu bu.:)) Yazarım ben bunu bi kenara.:P
    Bana bak SBR, hayatımda karga olmadım hafızam iyidir. GPS bile kullanmam ben.:P

    YanıtlaSil
  11. :)))
    Sırrakalem kesinlikle iyimser ol, baksana Avram'ın yazdıklarına, hala kendine gelememiş:))

    Avram, herkes sıraladığın bu ve benzeri nedenlerden ötürü kayboluyo, yanlış yere gidiyo :))yani karga diyarındasın uğraşma boşuna:)))

    YanıtlaSil
  12. he deyip geçmek lazım aslında...
    biletleri alırken sen yoktun yanımda di mi? biletler bende duruyordu tamam, aldık attım çantaya. sen o kadar emin bir şekilde beni yanlış yere götürdün ki, "ben yanlış biliyorum herhalde" deyip ses çıkarmadım. yanlış yerde olduğumuzu fark ettiğimde bile ısrarla iki kere gidip görevlilere sordun bana inanmayıp.
    on dakikada o trafikte ulaşamazdık. hadi ulaştık diyelim söylenip duruyordun orada nasıl park yeri bulacağız diye. hadi bulduk diyelim, en sinir olduğum şeydir gösteri başladıktan sonra gelen insanlar. yerlerine geçerken kırk kişiyi birden rahatsız ederler. gitmem daha iyi :)
    arabayı kullanan, o binaya giden benim sanki, suçlu ben oldum alla alla :)

    YanıtlaSil
  13. neyse yine de ben hatalıyım tamam. nasıl olsa alırım ben bunun intikamını. yanlış yere gitmenin değil ama, durumu umursamadım zaten bol bol da güldüm yanlış yere gitmemize. ben bulurum alınacak bir intikam bilemedim şimdi :p

    YanıtlaSil
  14. Avram'ı okuyunca ona hak verdim ama hemen ardından senin yazdıgını okuyunca :) yok dedim, Avram haksızsınız bence :)

    YanıtlaSil
  15. ben haksız olsam konusunu edip buraya yazar mıyım, di mi ama aslı :))

    YanıtlaSil
  16. karsı tarafa gıcığım zaten yolları cok karısık sağlık olsun sırrakalem :)

    YanıtlaSil
  17. biricit, bu sizin karşı taraf değil. yani istanbul göztepe değil, izmir göztepe bahsettiğimiz yer. ama olsun biz de gıcığız karşı tarafa :))

    YanıtlaSil
  18. Avram ,sırrakalem güzel bir olay aslında bu durum:DRutin şeyler beni hep gerer , alengirli olmalı herşey.Bence el sıkışında bizde derin nefes alalım:D

    YanıtlaSil
  19. Ne münasebet efendim, ben haklıyım.:D(hem de her zaman.:P)


    Davet: Cuma akşamı Caz konserine gidelim mi.:P Yeri biliyorum elimle koymuş gibi bulurum.:D

    YanıtlaSil