12 Ocak 2012 Perşembe

SERGİ TEKLİFİ

sevgilinin teklifi: yarın evrim sergisine gidelim mi?
düşündüm düşündüm... "neymiş bu evrim sergisi?" dedim. cevap beni tatmin etmedi. hala düşünüyorum, ne demek istiyor ki bana? "ne kadar giyinsen de, süslensen de, püslensen de sen de maymundan geldin" filan mı? oysa daha iki saat önce ben ona caz konseri önermiştim. ne kadar inceyim. adama bak, evrim sergisine götürüyor beni. yani tamam ilgimi çeker de, hala düşünüyorum arıza çıkarsam mı, çıkarmasam mı... 

sanki hayatımız sergilere gitmekle geçiyor. insan bari ilkinde resim sergisine filan götürür. cık cık cık... neyse bir gidelim bakalım, olmazsa kavgayı orada çıkarırım. daha bir manidar olur. 


16 yorum:

  1. Cengiz Topel sahasında pazar günü amatör futbol maçı izlemeye götürmezsem ne olayım. Olmadı, 29'unda göztepe ile maç var.. Görürsün evrimin kıyısından uğramamışları.. Yok anam babam; iyilik yaramaz.

    YanıtlaSil
  2. özrü kabahatinden büyük. insan bi durur düşünür, "tamam canım ne olacak resim sergisine de gideriz elbet" der, "hiç olur mu maymun nereee, sen nere" der, gönül alır... ama nerdeee...

    ayrıca blogumda rahat rahat iç dökemeyecek miyim ben alla allaa :))

    YanıtlaSil
  3. Allam ya; ne düşünücem. Bira meselesinden farkı ne.:P
    Not: Bi de eline keleş verilmişini bulmuş.

    YanıtlaSil
  4. bu kısacık şeyi yazmak için seni on beş dakika beklettim sanmıyorsun herhalde. sürenin çoğu en uygun fotoğrafı aramakla geçti. ama azmettim buldum. bence güzel oldu :P

    YanıtlaSil
  5. Bana sorsaydın.. daha iyisini bulurdum ben sana.:P

    YanıtlaSil
  6. bencede kavgayı orada cıkarmalısın.. :))

    bende kelıme doğrulama yerı cıkmadı ayarlarda.yorum denetleme var ondada hıcbızamanı secınce herkes yorum yazıo,oylede olmazkı ben denetlemem lazım ya adamın bırı gelıpte kufur yazsa napcam :)

    YanıtlaSil
  7. sormadım, sormayacağım ne bulurdun diye. ben buldum, oldu. ben beğendim hem.
    :)

    YanıtlaSil
  8. biricit o kalsın zaten, onu kaldırma. evet hoş olmayan şeyler yazabilir biri, denetle bence de.
    avram, niye çıkmıyor biricit te o şey? sen anlarsın belki

    YanıtlaSil
  9. Keleşliye sorun, o bilir..:P
    (Yeni arayüz kullanıyor sanırım. Yeni arayüzde kelime doğrulama yok. Eski arayüze dönüp oradan kapatsın.)

    YanıtlaSil
  10. biricit, yeni arayüzde yokmuş, eski arayüze geçip kapatman gerekiyormuş. onu kapattıktan sonra istersen tekrar yeniarayüze çevirebilirsin :)

    YanıtlaSil
  11. sırrakalem cok tesekkur ederım canım bıtanesın :) avramada sevgıler

    YanıtlaSil
  12. rica ederiz :))
    blogda acemi sayılırım, ben de her şeyi avram'a soruyorum, alışkın :P

    YanıtlaSil
  13. ama ama senin bana yaptığın yorum postumun altında gözükmüyooo?? :/ :)

    YanıtlaSil
  14. aa evet niye ki? bir daha deneyelim :))

    YanıtlaSil
  15. Bir ara da ankaraya gelin kartopu oynarız:)

    YanıtlaSil
  16. kartopu mu? bir izmirli ancak bu kadar kıskandırılabilir :p
    inşallah diyelim nehir ida, çok özledim karı :))

    YanıtlaSil