4 Ocak 2012 Çarşamba

ANLAŞMAZLIK





böyle bir şey bazen anlaşamamak. tuhaf aslında...

13 yorum:

  1. nereden baktığına yada bakıs acısına demelıyım sanırım aslında ıkısıde haklı.

    YanıtlaSil
  2. oradan 5 görünüyor demek...

    YanıtlaSil
  3. evet biricit ikisi de kendince haklı. böyle durumlarda diğer tarafın da haklı olabileceğini düşünmüyoruz işte, biz haklıyız ya... :)

    YanıtlaSil
  4. Bir işe, eyleme, duruma, olguya, söze, göze bakan kaç kişi varsa o kadar sayıda görüş( bakış açısı) var demekti o. Buradan bir şey göründüğü yok. Dumanaltı oldum odada, net görünmüyor.:P

    YanıtlaSil
  5. Bu insanlara ne oldu bilmiyorum ben ,her alanda kavga çıkarabiliyorlar.
    Şu ara çam ağacı polemiği var.
    Alacaksın çam ağacını kafalarına geçireceksin diye bir yorum yazmak istemiyorum tabii ki,bırakın herkes ne yapmak istiyorsa yapsın.
    Konuşacak yazacak sanki başka iş kalmamış.
    Kapıya dayanan bir kriz var.Demedi deme:)

    YanıtlaSil
  6. çam ağacı polemiği, noel baba polemiği... dün zekeriya beyaz "inanmayın böyle şeylere bunlar uydurma" diye bağırıyordu tv de. benim anlamadığım şu, inandığımızı mı sanıyor? şişman, kırmızı kıyafetli, yaşlı bir adam uçan geyikleriyle gelip bacalarımızdan eve giriyor, hediye bırakıyor, ailecek manyağız, inanıyoruz...

    neyse 2012 de enerji değişecekti hani, daha sevgi dolu insanlar olacaktık filan? hı domatessuyu, niye olmadı? hadi ben hala 2012'ye giremedim de, girenlerde de pek bir değişiklik göremedim :))

    YanıtlaSil
  7. Ben sana biz girdik sen girme dedim,
    ama dinlem,diyorsun.
    Ekmek kadayıfı da yemişsin,yemiş miydin?:))
    Her söylenine inansaydık şimdi kaykaylarla hava ulaşımı yapıyor olurduk:)

    YanıtlaSil
  8. ay benim tatlı görecek halim mi vardı, te şunlar(!) yedi hepsini.
    beni bırakın, kendinizi kurtarın dedim. 2012'ye de onlar girdi. ben kaldım işte :)

    YanıtlaSil
  9. Hanımefendi,ekmek kadıyıfı tepside duruyordu ve bana melûl melûl bakıyordu. Ne yapsaydım ya..Ayrıca, bana bi porsiyon ekmek kadayıfı gösterin en kaymaklısındaneğer merkez komitenin tamamını ispiyonlamazsam ne olayım. Yeseydiniz,yediniz de elinizden lokmanızı kapıp da kaçan mı vardı? Tee şunlar deyip de o nadide insan topluluğuna lütfen çamur atmayın.:P

    YanıtlaSil
  10. çamur atmadım ki, bi lokma bile yemedim hepsini siz yediniz onu söyledim sadece. afiyet olsun, yarasın löp löp et olsun... ne diim başka :P

    YanıtlaSil
  11. tamam ya tamam,ben yedim ekmek kadayıfını:))

    YanıtlaSil