25 Mart 2015 Çarşamba

YOL DİYALOGLARI


-benim birkaç gündür sol kolum uyuşuyo ya... bi de güç kaybı var.

-hı hı...

-bööle ağrıyo gibi de, uyuşuyo da, güçsüzleşiyo da işte... sol kolum...

-(gülerek) hı... üşütmüşsündür.

-kalp krizi geçirirsem görürsün! o zaman da gülersin böyle! çok pişman olursun soora güldüğün için.

-bir şey olmaz, o zaman sağ kol uyuşuyor.

-ha... sağ mıydı? (Kısa bir sessizlik) o zaman ben de başka bi şey krizi geçiririm! kol krizi geçiririm!

-illa bulucan yani bir şey. hava bozdu ondandır. romatizmaya meyillisin sen.

-romatizma mı? cidden mi? niye meyilliyim ben, niye? nerden anladın? romatizma mı oldum?

-bünyen zayıf ya ondan dedim.

-hiç bile! benim bünyem çok kuvvetli.

-ama hastasın şu an.

-olabilir! ben grip bile olmuyorum senelerdir. faranjit sadece! zaten doktor konuşma dedi bana. konuşmıcam. tükürrüm bak. tü. tükürdüm avram.




2 yorum: