30 Ağustos 2012 Perşembe

KİTAPLARIM 2

son gittiğimiz d&r alsancak'taki oldu. ben pek keyifli değildim o gün, "başka gün mü gitsek acaba yaaa..." diye mızmızlanırken sevgilinin "beni bir daha bulamayabilirsin!" manasındaki tehdidi karşısında yelkenleri suya indirdim. gazi ilköğretim'in bahçesindeki otopark kapanmış, aranızda gitmek isteyen varsa haberi olsun. bizim gibi şaşkın şaşkın bakınmayın kapıya gelince. 

vukuatsız bir alışveriş geçirdik. sanırım sevgili yorgundu, benimle pek uğraşmadı, tutuklatmaya da çalışmadı (bkz KİTAPLARIM). sadece kitap alıp geldik yani. işte ganimetim:




herkese iyi okumalar... 

19 yorum:

  1. kitapların arasına karışmış olan kalemlikler ve kalem seti, Kipadan dün alınmıştır; okuyanlara duyrulur. Yorgundum, haşattım, berbattım,
    dökülüyordum, bi de seninle, karakolla, polisle, terörle mücadele ekipleri ile savcı ve mahkemelerle, temiz çamaşır, taze soğanla falan uğraşamazdım.:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kipa'dan değil. ona ayrı yazı yazacağım hem :)

      Sil
  2. Bu arada, hâlâ al bak bunu da senin için seçtim, denilip sevabına bi kitap bile uzatılmış değil ellerime. Boyalı basın, bunu da yazın.:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. niye sana kitap alacakmışım kendime almak varken? alla alla yaaaaa :))

      Sil
    2. ehh ben nasıl olsa İstanbuldayım eylül ayında. hem de zırt pırt. ben bunun acısını bak nasıl çıkarıyorum.

      Sil
  3. kıslık kıtaplarını hazırlamıssın sırrakalem:) tek tek okuyup yorumlarınıda beklerım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet biricitcim, kışın ısınmak için birebir bunlar :))

      Sil
  4. çatır çatır çatladım şu an! hemm kalemler hepp kitaplar hemm kalem kutularıııı hem deee gene cesare pavese ler var ordaaaaa çok kötüsün beaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her gittiğimiz d&r'da tek bir tane pavese oluyor ne hikmetse anlamadım. biz o bir taneyi buluyoruz. sanırım bizim gelmemizi bekliyor :))

      kalemleri kıskanma diye hemen haber verdim zaten :)

      Sil
  5. böle kitaplı kalem kutulu foto içinde görünce kıskandım! :)) lakin evet kalemlerimiz tadından yenmiyo

    YanıtlaSil
  6. Jean Rhys'ın öykülerini bulmuşsun, harika... Uyu geçer hanım teyze ilk okuduğumda çok hoşuma gitmişti. Zehir Dolabı'nı merak ediyorum.. Keyifli okumalar. Bu D&R ilke Can Yayınlarının kamoanyasının tadını iyi çıkardınız valla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanki biraz kitap fuarı havasına soktum ben bu işi :))

      Sil
  7. haydi iyi okumalar,Fournier dikkatimi çekti. n.narda

    YanıtlaSil
  8. Çok güzeller.Keyifli okumalar

    YanıtlaSil