29 Şubat 2012 Çarşamba

KAYIP "ISINAN HAVA"

bahar çabuk gitti. yüzsüz kış (o kadar laf söylüyorum aylardır, umrunda değil) geldi kuruldu. televizyonlar izmir'e kar yağdı diye manisa sınırını gösterip duruyorlar yine. ne sanıyorlar, sabuncubeli'nde ormanda yaşadığımızı falan mı? hayır izmir'de kar falan yok. soğuğu var, kendi yok. dağlarında var bir tek. yazı özledim ben. "izmir'in dağlarında çiçekler açar" diye bir marş vardı, o geldi bak aklıma... ne zaman açacak bu çiçekler yahu? 

dondum. eve geleli bir saatten fazla oluyor hala ısınamadım. milyonlarca insan kalorifer, soba yakıyoruz, nasıl oluyor da ısınmıyor her yer küçük aklım almıyor? nereye gidiyor bu ısı? ısınan hava yükselir diye öğretmişlerdi. o kadar doğal gaz faturasını kimi ısıtmak için ödüyoruz kim bilir... yukarıda hangi gezegen var? (uzayın da yukarısı-aşağısı var ya...) sırtımızdan geçinen, ısınma işini bedavaya getirip faturasını bize ödeten wpxlgmz753 gezegeni size diyorum, enayi mi var burda! cık cık cık... açın bakayım ısıtıcıları siz de!..

9 yorum:

  1. ısınan hava yuakrı mukarı çıkmıyo ısınan bi hava yok ki zate bizi yiyorlar!

    YanıtlaSil
  2. ben en iyisi sana atkı bere eldiven öreyim bi de yün fanila :)

    YanıtlaSil
  3. atkı, bere koleksiyonum var. yün fanila ör sen bana :))

    YanıtlaSil
  4. öreyim hatta uzun çizmen var ya onun içine giymelik çorap da örem :))

    YanıtlaSil
  5. hahah ör evet ama böyle parıltılı bi ip olsun :P

    YanıtlaSil
  6. sabuncubeli olmuş küçük Uludağ; bi etelsiyej ile kayak pisti eksikti. Ben yıllardır böyle kargörmedim. Bornova'da popom dondu sabah sabah. Anında ayıldım uyku falan kalmadı. Evden çıkarken sıkı giyin.:)

    YanıtlaSil
  7. :))

    karikatür süpermiş:)

    ya ankara'da biz napalım, kar soğuk tipi, ühüü ühüü :)

    mini minnacık buzulçağına girdik ya ondan sırrakalemcim, yoksa vücudumuza aldığımız her besinin hücrelerde yakılmasıyla bile bir ısı ortaya çıkıyo, sera etkisinin nedenlerinden biri artan insan nüfusu düşün yani, kalorifer ne kii :)

    YanıtlaSil
  8. suvebeyaz,
    izmir böyle bir kış görmedi... hani arada soğuk yapar sonra normale döner falan... bu sene tam tersi, arada bir normal oluyor, genel olarak buz kesiyoruz. kar yok ama aldatmasın, ciddi bir soğuk var. alışkın değiliz donuyoruz :)

    YanıtlaSil
  9. sen gel, ankara'ya gel:)))

    YanıtlaSil