24 Nisan 2012 Salı

BAZEN ALMAK İÇİN SEBEP GEREKMEZ

büyük marketlerden biri, 23 nisan nedeniyle çocuk kitaplarında %50 indirim yapmış. yeğenime boyama kitapları almak için daldım içeri. sevgili kapıda bekliyor, fazla oyalanmayayım dedim. bir baktım aynı indirim kırtasiyede de var. renkli kalemler koymuşlar, hemen kaptım beşli bir poşet: siyah, kırmızı, turuncu, eflatun ve su yeşili var içinde. tam gidecekken rengarenk silgiler, başka kalemler de gördüm, baktım ama alamadım. sevgiliyi bekletmeyeyim diye, ayağı ağrıyor son günlerde... ana sınıflarında çokça kullanılan, desenli kesen makaslardan gördüm o sırada. hem de makasın uçları değişiyor, farklı desenler oluşturabiliyorsun. beş farklı ucu var. tabii onu da aldım hemen. hızla çıkıp yanına geldim, vicdanen rahatlamak için de "kırtasiyede de indirim yapmışlar, çok güzel şeyler vardı ama seni bekletmek istemedim. renkli tükenmezlerim bitiyordu, bunları aldım, makas aldım bir de çok güzel" dedim. "ha... ufaklığa mı?" dedi. "ıııh... bana...". anlamsız bakıyor sevgili. "ama bir sor niye aldım? çok gerekli bunlar" dememle kahkahayı bastı. "rengarenk makaslar mı?" dedi. "evet ama gerçekten çok gerekli bunlar. çok lazım oluyor." alla alla... inanmadı. niye makas lazım olmasın ki? her eve lazım hem. "ama bi sor, bi sor neden aldım?" dedim durdum gidene kadar. sormadı. 





ne keseceğimi ben de bilmiyorum aslında. sormadığı iyi olmuş. yine de çok güzeller. 


14 yorum:

  1. Sormaya gerek mi var, o şekil ve renkleri görünce... Kesinlikle gerekli.:P

    YanıtlaSil
  2. ohaa çok güzellll! iyi günlerde kes işalla :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan, iyi olmuş aldığın, tüh ben kaçırmışım bu indirimi.

    YanıtlaSil
  4. Ayakkabı ve kozmetik alışverişi ile arası olmayanların bir alternatifidir kırtasiye alışverişi. Ben de pek severim kırtasiye reyonlarında kaybolmayı. İhtiyacım olmamasına rağmen aldığım ve hiç de koymayan tek şeydir herhalde bunlar.

    En basitinden çerçevelemeyi düşündüğün fotoğrafların kenarlarını bunlarla kesebilirsin belki. Renkli paspartu da yaptın mı tadından yenmez :)

    YanıtlaSil
  5. arkaik, teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  6. fadiş,
    ben de bostanlı'da tesadüfen gördüm. kapının önüne çocuk kitaplarını dizmişlerdi ve sanırım oyuncaklar da dahildi.

    YanıtlaSil
  7. derbay,
    çok haklısın ihtiyaç olmasa da alınıp pişman olunmayan tek şey belki :)

    fotoğraf önerisi harika. eski, siyah beyaz fotoğraflar vardır böyle kenarları. onları hatırlattın bana. teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  8. güle güle kullan, ben de bayılıyorum bunlara :)))

    YanıtlaSil
  9. Harika hepsiii:)güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  10. kamikaze,
    teşekkür ederim :)) görüşemiyoruz, yoksun son günlerde.

    YanıtlaSil
  11. Rica ederim.Mayıstan itibaren yine gelicem inşallah:) Psikodrama kursum var da.Sizi ve söyleşileri çok özledim:)

    YanıtlaSil