12 Nisan 2012 Perşembe

MİMİM

bir kum tanesi mimlemiş, arayı fazla açmadan ve lafı fazla uzatmadan soruları yanıtlıyorum. 

1- yemek olsam ne yemeği olurdum?
yani tuhaf olacak belki şekil itibariyle ama patlıcan olurdum. allaaam o nasıl bir lezzet ya, hayranıyım kendisinin. hangi kılıkta çıkarsa çıksın karşıma, bayılırım. imam bile benim kadar iyi bayılamaz. o kadar da iddialıyım.


2- müzik aleti olsam hangisi olurdum?
benden keman olur sanırım. en iğrenç sesi de çıkarabiliyor, en güzel sesi de. sinirlendiğimde, acemi birinin elindeki keman kadar kulak tırmalayabilirim. o kapasitem var yani. 


3- araba olsam hangisi olurdum?
bu nasıl soru, benden araba filan olmaz. benden olsa olsa tanımlanamayan uçan cisim olur. 


4- aylardan hangisi olurdum?
tabii temmuz. niye? çünkü yazı seviyorum. ayrıca temmuz tatil zamanı benim için. hiç bitmese dediğim ay.


5- ayakkabı olsam hangisi olurdum?
ayakkabı olsam... bilemedim... karaktersiz olurdum. bir gün stiletto, bir gün gayet spor... benim sağım solum belli olmazdı. yok tabii sağım solum belli olurdu da, topuğum belli olmazdı.

6- kıyafet olsam hangisi olurdum?
ben o günkü moduma göre giyinen insanım. kendimi tek bir şeye indirgemek zor yahu. ayakkabı sorusundaki gibi... ne olsam bilemedim. ben gardrobun hepsi olmak istiyorum.

7- renk olsam hangisi olurdum?
bütün renkleri seviyorum ama illa birini olacaksam mavi olurdum. gece mavisi.

8- hayvan olsam hangisi olurdum?
benden olsa olsa maymun olur. çocukken tutturmuştum eve maymun alalım diye. hem de öyle kafes içinde, küçük bir maymun değil, şempanze istedim. bildiğin koca, kara bi şi... annem, kızım evde maymun olur mu nasıl besleyeceğiz, durmaz o, gibi bahanelerle beni vazgeçirmek için çok uğraştı ama nafile. zaten kardeş de yapmıyorsunuz bana, maymun da maymun diye az tepinmedim. enteresan isteklerim vardı. bir kez de mavi gözlü benden birkaç yaş küçük bir kız görmüş, onu istemiştim. tutturdum bunu alalım diye. annesi vermez deseler de ikna edemediler. neyse sonunda bana kedi aldılar da ağzımı kapadılar. küçükken manyakmışım galiba biraz.


9- şu an okuduğum kitabın 137. sayfasında neler var?
baktım, kaynakça var. bak işte buna çok güldüm. haydi bir kıyak yapayım, 134. sayfadaki kitabın son paragrafını yazayım:
"Vakhtangov 29 Mayıs 1922'de, saat 21:55'te, 39 yaşında vefat etti. Ölüm haberi bir anda Moskova tiyatrolarına ulaştı ve tüm seyirciler saygıyla ayağa kalktılar."

eveeeet mim için bir kum tanesi'ne teşekkür eder, hepinizi olmasa da bir kısmınızı öperim. mimleme konusundaki beceriksizliğimi ve takipsizliğimi öğrenen öğrenmiştir artık. öyle hızlı yayılıyor ki, bir süre sonra kimler yazmıştı unutuyorum. yanı sıra bir de mim sevmeyenler var, onları da unutuyorum. ben yine aklıma gelenleri sıralayyım:

bir de rica; mimlenmeyi sevmeyenler yorum kısmına bunu belirtebilir mi? sözüm mimlediklerime değil sadece, herkese. bir dahaki sefere seçim yaparken iki saat düşünmemiş olurum. 

15 yorum:

  1. canım kokoreç istemişti, sağol, şimdi de karnıyarık istedi iy mi!

    YanıtlaSil
  2. ders çalışırken abur cubur almadın mı yanına, onları ye :)

    YanıtlaSil
  3. kahve çuku yapıyorum evet :)

    YanıtlaSil
  4. patlıcan çok severim bende.
    Mimlenmişim .
    Fırsat bulursam yazarım.:(
    güzel bir gün diliyorum sana.

    YanıtlaSil
  5. ufo süper :))) hihi :)

    YanıtlaSil
  6. güzel bir gün olsun hepimize :)

    YanıtlaSil
  7. Ben patlıcanı sevmem ama karnım aç olunca mecburen yerim:)Annem güzel yapar ama benim yemek konusunda becerim yok maalesef.Çok güzel cevaplamışsın:)Bence gayet güzel mimleri cevaplıyorsun.Pazartesi görüşmek üzere:)

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ederim kamikaze, pazartesi görüşürüz :)

    YanıtlaSil
  9. saadettir benim için:) miminizi en kısa sürede yanıtlayacağım :))

    YanıtlaSil
  10. mim için teşekkürler sorular gerçekten ilginç:) yahu kim buluyo bu soruları:))

    YanıtlaSil
  11. tanımlanamayan cisim:))
    güzelmiş

    YanıtlaSil
  12. Miminiz cevaplanmıştır efendim miminizi okudum keyifle :)sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. balböcükleri,
    kim biliyor bilmiyorum ama bazı sorular hiç çalışmadığım yerlerden geliyor :p

    YanıtlaSil
  14. sevda,
    tanımlayamadım kendimi ne yapayım :))

    YanıtlaSil
  15. kafe de mola,
    eline sağlık :)

    YanıtlaSil