4 Aralık 2012 Salı

BUGÜN NE ÖĞRENDİK 3

ayılık sadece jelibon'a yakışıyor.


10 yorum:

  1. bu gece uyumadan önce bana bir porsiyon gülücük armağan ettiniz hanımefendi.. çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  2. :)
    Doğru söze ne denir ?

    YanıtlaSil
  3. en çok kırmızıları güzel ama:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben hepsini seviyorum. çekiştire çekiştire yiyorsun ya o ayıcıkları... süper :)

      Sil
  4. Sevgili sırra kalem,
    Pınarcığımın bazen böyle hırçın ve sevimli postları olur.
    Onları okuyunca çok şenlenirim.
    Bir de şimdi seninki :)
    Nasıl bi kahkaha koyverdim görsen..
    Sevgiler çok ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif, ben böyle bir - iki cümlelik şeyleri facebook'a yazıyorum normalde. bunu da öyle yapacaktım aslında ama son dakika fikir değiştirdim. bloğa bir şey yazmıyorum, bari bunu yazıp kandırayım dedim. gülümsettiysem ne mutlu :)
      sevgiler benden de bol bol :))

      Sil
  5. çekiştire çekiştire :p evet çok güldüm ya,Allah da seni güldürsün :p

    YanıtlaSil