7 Mart 2012 Çarşamba

BİR MİMLE DAHA KARŞINIZDAYIZ

bir hafta kadar önce domatessuyu tarafından mimlenen ben, artık yazayım dedim. malum son zamanlarda pek bir tembelim, nadiren yazıyorum. hazır konu varken iki karalayıp tembellikten sıyrılmakta fayda var. 

1- hayatınız bir filme çekilse adı ne olurdu ve soundtrackinde hangi şarkılar olurdu?
filme çekilecek kadar enteresan, merak uyandıracak bir hayatım yok. "anlatsam hayatım roman olur" klişesini hiç sevmem zaten. ama illa film yapacaksak adı şaşkın olurdu. hay şaşkın da olabilir. yakışır yani bana, ne yalan söyleyeyim. yaptığım abuk sabuk bir ton şey var. müziklere gelince, filmin adına inat, reamonn'dan supergirl. ben yine bir ton şaşkınlık yapmış ağlarken finalde bu şarkı çalmaya başlar. sonra gökyüzüne doğru uçarım (şarkıda "but i'm a supergirl and supergirls just fly" demektedir çünkü). simgesel bir uçuştur bu tabii... gel gör ki ben gerçekten uçtuğumu sanıyorumdur her zamankİ gibi. sonra gelip biri dürter. bir bakarım ki yine hayal görüyorum. gerçekte ise çöplerin arasında oturuyorum. hay şaşkın!..

2- bir şeyleri değiştirme gücünüz olsa neyi ya da neleri değiştirirdiniz?
öyle güzellik yarışmasına çıkmış hanım hanımcık kızlar gibi "dünya barışı istiyorum, hayvan hakları önemsensin istiyorum" geyiğine girmeyeceğim. insanların içine vicdan koymaya gücüm yetiyorsa onu yapardım işte, gerisi çorap söküğü gibi gelirdi. düşündüm de, aslında ben hiçbir şeyi aynı bırakmaz, her şeyi değiştirirdim ya... bana sihirli değnek falan vermeye gelmez. en sonunda da hırsımı alamaz o değneği birilerinin kafasında kırardım. sihirli değnek olurdu sana, sinirli değnek.

3- sizi en çok etkileyen sinema sahnesi veya sahneleri: 
ıhm... böyle sorunca aklıma bir şey gelmiyor. çok ani oldu. hayat güzeldir'de çocuğun saklandığı yerden babasını izlemesi ve babanın naziler tarafından ölüme giderken çocuğu eğlendirmek için komik yürüyüşü... kızarmış yeşil domatesler'de bebeği almaya geldikleri sahne, bir sürü daha sahne aslında... ruhlar evi'nde düzen yanlısı babanın kızı tutuklandığındaki hali... vardır aslında beni çok etkileyen sahneler de, aklıma pek bir şey gelmedi şimdi. bunlarla idare edelim.

4- yaşadığın şehir bir günlüğüne yalnızca sana tahsis edilmiş, senden başka kimse yok. ne yaparsın?
çıplak denize girerim. erotik bir cevap değil bu, tamamen özgürlük hissi. muzırlaşmayalım lütfen(!)

5- şu sıralar ilgiyle takip ettiğiniz diziler?
bu aralar dizi izleyemiyorum. daha doğrusu ben kışın dizi izlemiyorum. biriktirip hepsini yazın izliyorum. bu ara sadece sherlock izledim 2. sezon 1. bölüm. ha bir de modern family. türk dizi izlemiyorum. 1 kadın 1 erkek'i izlerdim keyifle (ki o da türk değil aslında, orijinali fransız bildiğim kadarıyla), o da bozdu kanal değiştirince. eski tadı yok. yalan dünya'nın ilk bölümünü izledim, beğenmedim. bir bölüm daha izledim yarım yamalak, biraz da sevgilinin hatrına. neymiş efendim her bölüm bir karşıyakalı göndermesi oluyormuş. fanatik değilim çok şükür. tatlısu karşıyakalısıyım ben. diziyi takip etmem gerekmiyor. 

ve bir mimin daha sonuna geldik, esen kalın... iyi akşamlar...
sinirli değnek

13 yorum:

  1. Sen o dört numarayı hayalinde bile görme ve de unut da.. Beş numaraya laf ettirmem. Orçun'un çorapları bile yeşil kırmızıydı, var daha ötesi.. En büyük yenge, Gülse Yenge.Muradım benim, yürü kardeşim kim tutar seni.:) ( Bilmeyene not: Eşi Murat Birsel, sıkı Karşıyakalıdır. "Karşıyaka'nın içinden adamı alırsınız ama, adamın içinden Karşıyaka'yı alamazsınız." Dedirtecek kadar da Gülse Birsel tarafından sevilir.)
    Yalan Dünyayı izlemeyen Gösteppeli ossun.:P

    YanıtlaSil
  2. bana ne yeaaa :)

    izlemiyorum göztepeli olayım madem napiim :P

    YanıtlaSil
  3. :))

    yalan dünya süper sırrakalem ya, bi ara zorla kendini izle derim:))

    ayy o sinirli değnekten ben de istiyorumm:P

    YanıtlaSil
  4. ya genelde evde olmuyorum o saatlerde suvebeyaz. evde olunca da tv açmak aklıma gelmiyor zaten. deneyeceğim ama bir kez daha. hatırlatın bana :))

    ben sana alırım değnek :P

    YanıtlaSil
  5. sihirli değneğıne koptum bende oyle yapardım kesın:)
    yalan dunyayı ısrarla ızlemenı ısrar edıyorum cok ısrarlı bı sekılde :)
    Kadınlar gununu kutlar hayırlara vesıle olmasını dılerım :)

    YanıtlaSil
  6. biricit,
    tamam hepinizden geçer not aldı madem, izleyeceğim ben de :)

    senin de kadınlar günün mübarek olsun biricitcim :)) sabah kalkınca annelerimizin elini de öpelim, hatta ben harçlık istemeyi düşünüyorum. tam olsun :P

    YanıtlaSil
  7. Benden not mot aldığı yok, benimki hemşeri dayanışması.:)) Bana bakıın, gaz verip durmayın ya; sonra siz değil ben uğraşacağım beğenmediğim dizi diyorum sanaaa, diye.:P

    YanıtlaSil
  8. ne var ben de hemşerinizim alla alla :P

    YanıtlaSil
  9. :))
    yalan dünyayı bende izleyemiyorum..
    Sevemedim bende.
    Sen Leyla ile Mecnunu izlemelisin.
    Evet izlemelisin.

    Avram'da cevaplasın mimi.

    YanıtlaSil
  10. BEN GELDİM CANIM
    HOŞ CEVAPLAR OLMUŞ
    TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM
    :))

    YanıtlaSil
  11. domatessuyu,
    ya evet ben sonuna birilerini mimlemeyi unuttum. ama kimler yanıtladı, kimler yanıtlamadı onu da bilmiyorum ki... bu mimi cevaplamayanlar parmak kaldırsın arkadaşlar, sayım yapıcam :p

    avram sevmiyor mimlenmeyi, dokanmıyorum ona :))

    leyla ile mecnun bitmedi mi? onu izleyip tavsiye eden birkaç arkadaşım vardı ama ben dizi izleme özürlüyüm. bir kere günlerini takip edemiyorum. o gün o saat geldi mi tv nin kendi kendine açılması lazım. ayrıca benim de o saatte evde olmam lazım tabii :)

    YanıtlaSil
  12. bir kase lezzet,
    hoş geldin. buyur otur, ayakta kalma :)

    YanıtlaSil